Επαγγελματική φωτογράφιση κουρείου και κομμωτηρίου – 10 εύκολοι τρόποι για να βελτιώσετε τις φωτογραφίες σας!
Φωτογράφιση κουρείου και σαλονιού
Εάν η φωτογραφία του κουρείου ή του κομμωτηρίου σας δεν φαίνεται φανταστική, χάνετε νέους πελάτες — και χρήματα. Οι άνθρωποι μπαίνουν στο διαδίκτυο για να βρουν νέους στυλίστες και κουρείς και δεν αναζητούν απλώς καλές κριτικές. Αναζητούν φωτογραφίες ευτυχισμένων πελατών με υπέροχα μαλλιά. Εάν θέλετε να κάνετε την επιχείρησή σας να φαίνεται υπέροχη, πρέπει να επενδύσετε σε πολύ καλλές φωτογραφίες. Ακολουθήστε αυτές τις 10 συμβουλές φωτογραφίας για κομμωτήρια και κουρεία για να δώσετε στην επιχείρησή σας ένα προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού.
Επενδύστε στον φωτισμό
Τίποτα δεν θα βελτιώσει τη φωτογραφία του σαλονιού σας περισσότερο από τον καλό φωτισμό. Δύο φώτα είναι ιδανικά: ένα για να φωτίζει το πρόσωπο του πελάτη σας και ένα για να φωτίζει τα μαλλιά του. Εάν θέλετε να αγοράσετε μόνο ένα φως, αγοράστε ένα ring light. Μακράν τα πιο συνηθισμένα ring lights που υπάρχουν στα καλύτερα κουρεία κατασκευάζονται από τη Neweer και πωλούνται για λιγότερο από 100 ευρώ. (Για να μάθετε περισσότερα, ανατρέξτε στο εξαιρετικό άρθρο της Keiko Lynn σχετικά με τον φωτισμό δαχτυλιδιών για φωτογραφίες ομορφιάς).
Οπίσθιος φωτισμός των μαλλιών
Για να αναδείξετε το χρώμα, το σχήμα και την υφή των μαλλιών (ειδικά στα μακριά χτενίσματα), φωτίστε τον πελάτη σας. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί τοποθετώντας ένα φωτιστικό μαλλιών (διαθέσιμο από περίπου 100 ευρώ) ακριβώς πάνω και πίσω από τα μαλλιά. Εάν δεν έχετε φωτιστικό μαλλιών, μπορείτε να φωτίσετε έναν πελάτη με οποιαδήποτε πηγή φωτός, όπως τα φώτα σε έναν καθρέφτη καλλωπισμού ή ακόμα και το φυσικό φως από το παράθυρό σας. Αλλά θυμηθείτε – εάν φωτίζετε τα μαλλιά με οπίσθιο φωτισμό, πρέπει επίσης να φωτίζετε το πρόσωπο από μπροστά, διαφορετικά θα δημιουργήσετε μια σκιά στο πρόσωπό τους και θα μειώσετε τα χαρακτηριστικά τους.
Ο οπίσθιος φωτισμός των μαλλιών όχι μόνο προσθέτει βάθος στις φωτογραφίες σας, αλλά προσθέτει δραματικότητα (@anthonysanfrancisco / μέσω Instagram).
Το φυσικό φως είναι φίλος σας
Εάν το κομμωτήριο ή το κουρείο σας έχει καλό φυσικό φως, εκμεταλλευτείτε το. Εάν δεν έχει, μην ντρέπεστε να ζητήσετε από τον πελάτη σας να βγει έξω για μια φωτογραφία. Το ηλιακό φως φαίνεται πάντα κολακευτικό. Απλώς αποφύγετε το άμεσο, έντονο ηλιακό φως.
«Το φυσικό φως είναι φανταστικό για την επίδειξη θεαματικών χρωμάτων» (@nealmhair / μέσω Instagram).
Το καλύτερο φυσικό φως λαμβάνει χώρα την τελευταία ώρα της ημέρας (γνωστή στους φωτογράφους ως «χρυσή ώρα»). Φωτογραφίστε κάποιον δίπλα στη βιτρίνα σας ή έξω από το μαγαζί σας υπό αυτό το φως και θα μοιάζει σαν επαγγελματική φωτογραφία εκατομμυρίων.
«Φυσικό φως + φυσικά vibes= εμφανώς ικανοποιημένος πελάτης» (@m.r.k.thebarber / μέσω Instagram).
Τραβήξτε με καλύτερες γωνίες
Η λήψη με γωνίες θα βελτιώσει δραστικά τη φωτογραφία του κομμωτηρίου σας. Συνήθως θέλετε να αποφύγετε να φωτογραφίσετε πελάτες με σκιά από μπροστά. Θυμηθείτε, θέλετε να μοιάζει με φωτογραφία μόδας, όχι σαν φωτογράφιση κούπας για e-shop.
Στα αριστερά, ¾ θεας. Στα δεξιά, ο Nick Nolte. Ποιο σου φαίνεται καλύτερο;
Μία από τις πιο κολακευτικές γωνίες για πορτρέτα ονομάζεται η όψη των τριών τετάρτων (ή ¾). Για να δημιουργήσετε ένα πορτρέτο προβολής τριών τετάρτων, τραβήξτε από μια γωνία που δείχνει τη μία πλευρά του προσώπου του θέματος περισσότερο από την άλλη, μέχρι να μην μπορείτε πλέον να βλέπετε το αυτί του στην μακρινή πλευρά. Εάν φωτογραφίζετε από πίσω, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ίδια προβολή τριών τετάρτων, ακριβώς αντίστροφα.
Δείξτε μόνο την καλύτερη δουλειά σας
Η κοινοποίηση μόνο των καλύτερων κουρεμάτων ή χτενισμάτων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πάντα καλή ιδέα. Η κοινή χρήση των κακών μπορεί να καταστρέψει την φήμη σας. Μοιραστείτε μόνο όμορφες εμφανίσεις που γνωρίζετε ότι οι νέοι πελάτες μπορεί να θέλουν για τον εαυτό τους.
«Η Kristen Michelle, ιδιοκτήτρια του NOW Salon στο Σαν Αντόνιο του Τέξας, χρησιμοποιεί εκπληκτικές εικόνες όπως αυτή για να δείξει στους πελάτες τι μπορούν να περιμένουν στο κομμωτήριό της» (@kristenmichellehair /μέσω instagram).
Δώστε προσοχή στο φόντο
Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι άνθρωποι στη φωτογραφία σαλονιού είναι να αγνοούν το φόντο. Εάν το κατάστημά σας φαίνεται ακατάστατο στο βάθος, οι άνθρωποι μπορεί να πιστεύουν ότι τα κουρέματά σας θα φαίνονται επίσης ακατάστατα. Κανείς δεν θέλει να ξοδέψει τον χρόνο του (και τα χρήματά του) σε ένα μέρος που μοιάζει με χωματερή. Τακτοποιήστε λοιπόν πρώτα.
Λίγο Photoshop δεν έβλαψε ποτέ κανέναν (αλλά μην το παρακάνετε)
Δεν υπάρχει τίποτα κακό να «πειράζετε» τις εικόνες σας – κάθε επαγγελματίας φωτογράφος το κάνει. Αλλά μερικοί κουρείς υπερβαίνουν τα όρια (ειδικά προσπαθώντας να κάνουν τα ατημέλητα ξεθώριασμα να φαίνονται πιο ομαλά.) Η σωστή φωτογραφία κομμωτηρίου θα πρέπει να είναι μια ακριβής αναπαράσταση της δουλειάς σας, όχι ένα εργαλείο απάτης. Όταν αγγίζετε εικόνες, επιμείνετε σε πράγματα όπως η αύξηση του κορεσμού (ειδικά όταν επιδεικνύετε μια πολύχρωμη εργασία βαφής), τη βελτίωση του φωτισμού και το σβήσιμο των σπυριών από τα πρόσωπα (οι πελάτες σας θα το εκτιμήσουν ιδιαίτερα αυτό).
«Προσέξτε να μην πάτε πολύ μακριά—οι πελάτες μπορούν να πουν πότε δεν το κρατάτε αληθινό» (@itsmarvymarv / μέσω Instagram).
Προσλάβετε έναν επαγγελματία για τη λήψη των μόνιμων εικόνων σας
Οι μόνιμες εικόνες σας είναι οι εικόνες στον ιστότοπό σας που δεν χρειάζεται να ενημερώσετε. Αυτές είναι συχνά οι πρώτες εικόνες που θα δουν οι νέοι πελάτες για την επιχείρησή σας, επομένως πρέπει να δείχνουν υπέροχα. Για αυτά, είναι συνήθως καλύτερο να προσλάβετε έναν επαγγελματία. Αναμένετε να πληρώσετε από 500 έως 1000 ευρώ για μια επαγγελματική φωτογράφηση. Βεβαιωθείτε ότι ο φωτογράφος τραβάει τόσο το εξωτερικό όσο και το εσωτερικό της επιχείρησής σας, πορτρέτα εργαζομένων στη δουλειά, προϊόντα που πουλάτε και εικόνες πελατών που φαίνονται τα καλύτερα.
«Στο Rockstar Barbershop στο Σικάγο του Ιλινόις, οι όμορφες φωτογραφίες επιτρέπουν στους πελάτες να γνωρίζουν ότι παίρνουν την επιχείρησή τους στα σοβαρά»
Αναζητήστε φωτογράφους που έχουν εμπειρία με τη φωτογραφία κουρείου (ή τουλάχιστον έχουν εμπείρια από μόδα και ομορφιά) και ελέγξτε τις εικόνες τους πριν τους προσλάβετε. Το Thumbtack και το Gigmasters είναι δημοφιλείς ιστότοποι για κρατήσεις φωτογράφων. Εάν έχετε περιορισμένο προϋπολογισμό, αναζητήστε σχολές τέχνης για φοιτητές φωτογραφίας. Η πρόσληψη ενός επαγγελματία είναι ιδανική, αλλά η πρόσληψη ενός μαθητή εξακολουθεί να είναι καλύτερη από το να το κάνετε μόνοι σας (και μπορεί ακόμη και να είναι πρόθυμοι να εργαστούν φθηνότερα από επαγγελματίες).
Αγοράστε μια αξιοπρεπή κάμερα
Όταν φωτογραφίζετε για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε να ξεφύγετε από τη λήψη φωτογραφιών με ένα smartphone. Αλλά αν θέλετε οι φωτογραφίες σας να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό, επενδύστε σε μια DSLR (αυτές είναι οι κάμερες που σας επιτρέπουν να αλλάζετε φακούς). Η Canon και η Nikon είναι οι πιο αξιόπιστες μάρκες και και οι δύο εταιρείες προσφέρουν νέα κιτ κάμερας και φακών κάτω των 500 ευρώ.
Η Canon Rebel βγάζει υπέροχες φωτογραφίες, είναι εύκολο στη χρήση και πωλείται για λιγότερο από 500 ευρώ.
Η εξάσκηση σε κάνει τέλειο
Έχετε περάσει χρόνια μαθαίνοντας την τέχνη σας, οπότε μην περιμένετε να γίνετε επαγγελματίες στις φωτογραφίες κομμωτηρίου εν μία νυκτί. Τα καλά νέα είναι ότι δεν χρειάζεται να είστε επαγγελματίας – απλά πρέπει να το κάνετε καλύτερα από τον ανταγωνισμό σας. Τραβήξτε καθημερινά, δώστε ιδιαίτερη προσοχή στις εικόνες που αγαπάτε και επαναλάβετε αυτό που κάνατε για να φτιάξετε αυτές τις εικόνες.
Όταν οι υποψήφιοι πελάτες δουν ότι ενδιαφέρεστε να παρουσιάσετε την καλύτερη δουλειά σας, θα καταλάβουν ότι ενδιαφέρεστε να τους κάνετε να φαίνονται υπέροχοι. Αν ακολουθήσετε αυτές τις 10 συμβουλές φωτογραφίας για κομμωτήρια και κουρεία, θα τραβήξετε όμορφες φωτογραφίες σε χρόνο μηδέν.
Εστιάστε στους πελάτες σας. Έχεις μπαρμπέρικο ή ανδρικό κομμωτήριο? Μπες τώρα στο ebarber.gr και αναβάθμισε την επιχείρησή σου!