Οι επιχειρήσεις μπορούν να διαχειρίζονται αποτελεσματικά το πελατολόγιό τους μέσω της αυτόματης αποστολής και επικύρωσης των δεδομένων τους. Συμβάλλει στην ομαλή λειτουργία της επιχείρησης, μειώνοντας τα λάθη και βελτιώνοντας τη συνολική εμπειρία του πελάτη.
Το ψηφιακό πελατολόγιο επιτρέπει στις επιχειρήσεις να συμμορφώνονται με τις κανονιστικές απαιτήσεις για την υποβολή δεδομένων πελατών, διασφαλίζοντας τη νομιμότητα και τη διαφάνεια. Παράλληλα, αυτοματοποιεί χρονοβόρες διαδικασίες, και εκμηδενίζει τον κίνδυνο προστίμων ή κυρώσεων.
Η τήρηση ψηφιακού πελατολογίου, βοηθά την επιχείρησή σου να τηρεί μια ενημερωμένη βάση πελατών, εξάγοντας χρήσιμα στατιστικά για τις υπηρεσίες που κλείνουν οι πελάτες σου, καθώς και για τη συχνότητα των ραντεβού τους.
Το ψηφιακό πελατολόγιο είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται τις πληροφορίες των πελατών τους εύκολα, γρήγορα και ψηφιακά! Περιλαμβάνει την αποστολή, λήψη, και ενημέρωση δεδομένων πελατών, σύμφωνα με τις νέες κανονιστικές απαιτήσεις. Συμβάλλει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σου, καθώς μπορείς να εξάγεις χρήσιμα στατιστικά για τις υπηρεσίες που κλείνουν οι πελάτες σου, καθώς και για τη συχνότητα των ραντεβού τους.
Σύμφωνα με τη νέα νομοθεσία, υποχρέωση τήρησης ψηφιακού πελατολογίου ισχύει για τις παρακάτω επιχειρήσεις: συνεργεία και πλυντήρια αυτοκινήτων, φανοποιεία, χώροι στάθμευσης οχημάτων, ενώ ακολουθούν γυμναστήρια, κέντρα αισθητικής, μπαρμπέρικα και κομμωτήρια. Η συμμόρφωση με τις νέες κανονιστικές απαιτήσεις είναι υποχρεωτική, καθώς η μη τήρηρη αυτών επιφέρει πρόστιμα και κυρώσεις.
Το ψηφιακό πελατολόγιο, περιλαμβάνεται στις παροχές του ebarber. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις, είναι να εντάξεις την επιχείρησή σου στο ebarber. Όλα τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνουμε εμείς για εσένα!